Benvolguts socis i sòcies de CAN MIRET,
En primer lloc, us volem desitjar que estigueu passant aquests dies de confinament el millor possible, són moments d'incertesa i el millor que podem fer és estar en família i quedar-nos a casa.
En segon lloc, volem informar que a Can Miret estem treballant cada dia per poder mantindre el club i la gestió el més impecable possible, per tal que a la tornada el club sigui més forta que mai.
És per això que us agraïm a tots la confiança que ens heu demostrat i el recolzament que hem rebut per part de molts de vosaltres, mostrant com sempre aquests valors que fan del nostre humil club en una gran família que volem seguir sumant junts molt més temps.
Així doncs, sabent que són moments molt complicats per tots, desde la direcció del club creiem que el més important sou vosaltres i és per això hem decidit no passar cap quota fins que no tinguem el servei operatiu. I segons el dia que això finalment passi, estem treballant per gestionar mesures compensatòries pels dies perduts.
Finalment volem aprofitar també per donar un missatge de suport i gratitud a tots aquells socis que alhora són també professionals que es troben treballant a primera línea perquè aquesta crisi tingui el menor impacte possible en tots nosaltres, metges, infermers, farmacèutics, cossos de l’Estat, etc. a tots ells, gràcies.
Atentament,
EQUIP CAN MIRET - Aleix, Helena i Jordi
24 de Març de 2020